KingOfBarz
You want to rap battle?
You want to particiape in raping contests?
You want to get or discuss the latest news in Hip-Hop?

Register or Log In!!!

-Staff


Community HipHop Battle Site
 
HomePortalRegisterLog in
Bringing The Site Back !!!

Share | 
 

 Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)

View previous topic View next topic Go down 

Who Won??
Gcode
0%
 0% [ 0 ]
CSKiLLz
100%
 100% [ 3 ]
Total Votes : 3
 

AuthorMessage
Gcode
Slaughter
Slaughter
avatar

Posts : 92
Join date : 2011-07-24
Location : Somewhere in World

PostSubject: Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)   Mon Jul 25, 2011 6:08 am

I run THROU CLEAVERS and *cut his nuts* and then *put in butt* and fuck him up and his rhymes i leave them TO BEIBER,
my rhymes have the BACILLUS REPRODUCTION cuz i *spread light* without lamp and put his *head right* on 180 degree call it his HEAD HURTS AND FRACTION!!!
Im a AWOKEN PHANTON so i *seed fear* and when i see *meat near* then u got no hope like BROKEN CONDOM!!
i GREW HOT and ask WHO GOT molotov coctail?maybe YOU DOC?nah...i throw blaze lines and u D.O. N.O.T!!!
cuz i RIP SKULLS and leave u PITIFULL in PIT FULL of PIT BULLS where my PIMP TOOLS to WIMP YOU?
i thow punches and leave u in ABYSSAL HIDROSPHERE yeah u can say a CRUEL PSYCO IS HERE,
and that *aint new* like when i *faint you* and with ur blood im fast so i*paint blue*
ur weak no FUEL...I KNOW DEAR so dont battle me till ur miseRABLE SKILLS DONT GROW GEAR!









Need expo? FAIR VOTES please....good luck bro
Back to top Go down
CSKiLLz
Admin
Admin
avatar

Posts : 155
Birthday : 1993-01-04
Join date : 2011-07-21
Age : 24
Location : Barz Fa Days

PostSubject: Re: Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)   Tue Jul 26, 2011 6:20 pm

Yo. This *~Minimum-Wage~* faggot suckin dick for *~Salary~* his fuckin *~Birth-Certificate~* is an public apology to the *~CONDOM FACTORY~*!!!// Quit rappin bitch!!! before i *~Slap~* ya bitch whore ass mom must of given *~Birth~* on the *~HighWay~* cuz thats where most *~ACCIDENTS HAPPEN PRICK~*!// u *~Uneducated~* fuck must of missed the *~Bus~* cuz stupid is stupid does some people are *~Ha Beens~* this fuckin faggot is a *~NEVER WAS~*!!!//Damn you *~Lame~* but i got lines for wacks like im *~Fishin~* for *~Wicks~* imma *~HeavyWeight~* disin for kicks Ya *~Lighter~* in ya spits like you *~KISSIN A BIC~*!!!// Fuckin LightWork!!!! CSKiLLz??? affraid

_________________
Quote :
[12:28:56] CN Punk : do everyone suck with grammer
Back to top Go down
http://kingofbarz.the-talk.net
Deep Core
Heavy Weight
Heavy Weight
avatar

Posts : 51
Join date : 2011-07-26
Location : Los Angeles, California

PostSubject: Re: Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)   Tue Jul 26, 2011 7:11 pm

although one had better multies, i gotta give it to the better punches on this one. fv no h8
Back to top Go down
TrueWordZ
Mod
Mod
avatar

Posts : 81
Join date : 2011-07-21
Location : ~*On Da Block*~

PostSubject: Re: Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)   Tue Jul 26, 2011 8:25 pm

Damn Lol. i thought you both did good but i think CSKiLLz had better creativity and had the stronger punches But was def off with the multies but had a decent flow. Gcode had ok Punched none really that was a "Wow" moment for me multies good but punchlines wins battle that




This Won It For Me......
*~Uneducated~* fuck must of missed the *~Bus~* cuz stupid is stupid does some people are *~Ha Beens~* this fuckin faggot is a *~NEVER WAS~*!!!//Damn you *~Lame~* but i got lines for wacks like im *~Fishin~* for *~Wicks~* imma *~HeavyWeight~* disin for kicks Ya *~Lighter~* in ya spits like you *~KISSIN A BIC~*!!!// [right][center]

_________________
You Could Never Win
Back to top Go down
Gcode
Slaughter
Slaughter
avatar

Posts : 92
Join date : 2011-07-24
Location : Somewhere in World

PostSubject: Re: Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)   Wed Jul 27, 2011 12:51 am

Good battle bro!let the best win!
Back to top Go down
Speechless
Stage Fright
Stage Fright
avatar

Posts : 10
Join date : 2011-07-22
Location : Tobique First Nation

PostSubject: Re: Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)   Fri Jul 29, 2011 7:21 pm

One took this for me with the bigger punches an better rhyme scheme more complexity an consistency .. No hate.. very good battle all fair .
Back to top Go down
http://www.letsbeef.com/-Speechless- www.incrowelite.com/speechl
Deep Core
Heavy Weight
Heavy Weight
avatar

Posts : 51
Join date : 2011-07-26
Location : Los Angeles, California

PostSubject: Re: Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)   Wed Aug 03, 2011 5:12 am

Wow...this sites very first battle Shocked
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)   

Back to top Go down
 
Gcode vs CsKillz (CSKiLLz Wins By K.O.)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» TRAVESTY OF JUSTICE AS AMARAL WINS LIBEL APPEAL

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KingOfBarz :: Site Happenings :: General Forums :: Emcee Central :: Finished Battles-
Jump to: